środa, 9 stycznia 2013

Pomóżmy Antosi !



Przyłączam się do apelu o pomoc Antosi w sprawie rekonstrukcji  nóżek.
Przy rozliczaniu podatku rocznego - proszę o wpisanie 1% podatku na rzecz Antosi Wieczorek.


Taka mała rzecz wielu osób uratuje jej nóżki.

Pierwszy raz spotkałam się z tym apelem w programie telewizyjnym i wczoraj był ten apel o pomoc powtórzony, gdyż chodzi o ogromną sumę  bo, aż  o"  milion złotych." Przeglądając któryś z  blogów natrafiłam na apel mikołajkowy zbiórki 5 zł., no ale jako początkująca nie zapisałam sobie strony, przyszło mi potem ich przeszukiwanie.  Najważniejsze, że znalazłam, bo także chcę prosić wszystkich odwiedzających ten blog i  ich rodziny o pomoc w uratowaniu nóżek Antosi,
a raczej w ich tworzeniu  poprzez oddany nasz 1 % podatku  na jej operację w USA, której podjął się właśnie dr. Paley w swojej klinice. Pierwsza operacja wyznaczona jest na wrzesień, niestety czas szybko upływa a chcemy zdążyć.

Oto adres strony, gdzie można wszystkiego się dowiedzieć o Antosi, leczeniu, zbiorkach, a także jej rodzicach.

http://antoninawieczorek.pl/mozesz-pomoc/









Pomóżmy poprzez niewielkie datki wielu osób w rekonstrukcji nóżek Antosi, której próby podjął się dr.Paley.
Inne blogowiczki także pomagają : http://mojdom-mojaostoja.blogspot.com/ - na tym blogu pierwszy raz znalazłam informacje o Antosi.
A teraz Susanna będzie prowadzić zbiórkę fantów, które pójdą do licytacji. Dochód przeznaczony jest dla Antosi. Szczegóły na blogu : http://szyjesobie.blogspot.com/
Pewnie jest wielu, którzy pomagają, a o których nic nie wiem - ważne aby uzbierać pożądaną sumę potrzebną do operacji na wrzesień. Proszę pomóżmy tej tak żywej małej istocie. Aż wyrywa się żyć !!!
Proszę - dołóżmy małą cegiełkę w rekonstrukcję nóżek Antosi.
Dziękuję od siebie -  dla Antosi.

P.S;
Dodatkowa akcja " uszyj jasia " na następnym blogu dla dzieci w szpitalu Krakowskim im.Jana Pawła ll.
 http://www.ekoubranka.blogspot.com/2013/01/akcja-atakujemy-jaski-tutorial.html
Kto ma czas i chęć może uszyć i wysłać, na pewno się przyda.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz