piątek, 4 stycznia 2013

Już Nowy Rok.

Powodzenia w nowych realizacjach szyci owych, ciekawych  pomysłów i cierpliwości w ich tworzeniu !

Jest " karnawał"  to szyjmy sukienki.
Tym razem pokarze już uszytą sukienkę, którą można założyć na wyjście, czy spotkanie
z przyjaciółmi, tak mi się wydaje.  Uszyta z innego materiału niż pokazuje model w burdzie.
Materiał to średniej grubości satyna - dwustronna, za prawą stronę wzięłam ciemniejszą - jest ciemno-czerwona.  Dodałam w niej niewielką kontrafałdę z prawej strony w jednym cięciu.
Czuję się w niej dobrze polecam innym ten krój.
Uszyta na wesele do czarnego żakietu ze złotą lamówką.
Sukienka pochodzi z burdy 10/ 2009 r. -model 115.


To model z burdy w cieplejszej wersji. I poniżej schemat tej sukienki.




Jak widać zaokrągliłam dekolt i dodałam z jednej strony kontrafałdę dla swobodniejszego
 poruszania się w tańcu. Dlatego nie ma z tyłu rozporka jak w modelu .
 Zdała swój egzamin na uroczystości.
 

Nie mam tego żakietu w całej wersji, może kiedy indziej w innym zestawieniu. Jest bez kołnierza,
 z lamówką z  przodu i przy rękawach.  Jak widać czarny kolor to -  niezbyt twarzowy mój kolor.

To taki mały post na nowy rok. Mam w planach szyć sukienkę, ale muszę jeszcze obmyślić krój, możliwe że będę szyć  próbną  wersję. Jeszcze zobaczę. Na razie się rozglądam i wertuję burdy
które mam. Możliwe, że do jakiegoś materiału coś wykombinuję. Czas pokaże.
Wszystkiego dobrego życzę - H.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz