środa, 10 kwietnia 2013

Sztruksowy żakiet.

Niby dwurzędowy.

Żakiet w dwóch wersjach pokazany w  burdzie. Swój uszyłam ze sztruksu bez górnej kieszonki.
Guziki nabiłam tylko w jednym rzędzie i na dolnych kieszeniach oraz na rozporku w rękawach.
Dopasowany i wygodny uszyty jakiś czas temu.  Może komuś spodoba się sam model.
Żakiet z burdy -  model 101/ 2008 r.







Dwa modele tego żakietu plus szkic z cięciami.  Poniżej moje wykonanie tego modelu.





Cóż mogę dodać, sztruks w drobny prążek. Wszystkie cięcia stebnowane dwukrotnie. 
Żakiet na cieplejsze dni wiosny.
Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Mam wrażenie, że Burda prezentowała dużo lepsze modele kilka lat temu. Choć i tak nie wiele mi to pomaga, bo instrukcje do nich brzmią jak budowa rakiety kosmicznej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróciłam z podróży i odpowiadam. Zgadzam się z Tobą-że w burdzie te modele się powtarzają i nieraz jest ze dwa modele z całości ciekawe. Ja dodatkowo muszę je sobie z długości dopasować. Opis jest może trudny, gdyż jest pisany terminami krawieckimi określanymi w zakładach czy na krojowniach, które te modele przygotowują. Sama czasami czytam tekst na głos, aby lepiej go zrozumieć. Może spróbujesz burdę dla początkujących " Krok po kroku ", kupić jedną z interesującym krojem i go przeczytać.
    Zobaczyć czy tekst jest tak samo redagowany, nie zrozumiały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiet Halinko wyszedł Ci świetnie, masz świetnaą figurę to i ładnie na Tobie leży...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń